۱- عدم اجرايي شدن سند تحول بنيادين در تربيت معلم

۲- تناقض سند زيرنظام تربيت معلم با اساسنامه دانشگاه فرهنگيان

۳- مامور در آغاز سال تحصيلي به دانشگاه فرهنگيان

۴- بلاتكليفي مدرسان قبلي جهت عضويت در هيات علمي دانشگاه

۵- نداشتن معاونت­ها در مراكز دانشگاه فرهنگيان مانند معاونت دانشجويي- اداري مالي

۶- عدم اشراف استادان و دانشجويان نسبت به سند تحول بنيادين

۷- عدم تخصيص حق حرفه­اي به استادان و دانشجومعلمان بويژه براي كارورزي و در ارتقاء اساتيد

۸- توجه به معيشت معلمان ، توجه به افزايش انگيزه دانشجومعلمان خواهدشد.

۹- عدم ايجاد مديريت درون­زا در دانشگاه فرهنگيان و سپردن مسئوليت به نيروهاي متعهد و متخصص دانشگاه(اين وزارتخانه با دو دانشگاه بيش از هزار هيات علمي دارد)

۱۰- عدم يا حداقل حضور هيات علمي دانشگاه فرهنگيان در شوراي مركزي دانشگاه و هيات امناي دانشگاه

۱۱- ساماندهي فيزيكي ساختمان­ها و كاهش مشكلات و جلوگيري از پراكندگي مراكز

۱۲- جدي گرفتن جذب و انتخاب و گزينش معلم و اساتيد

۱۳- استفاده بي­رويه از ماده ۲۸ و جذب معلم از مسير ديگر

۱۴- اختصاص دو واحد درسي در تمام رشته ­ها به سند تحول بنيادين

۵ آبان ۹۷

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پایگاه اطلاع رسانی کانون تربیت اسلامی